dormeo

17 ianuarie 2009

Azi am participat la o şedinţă. Până aici nimic spectaculos. Hazliu e că tema şedinţei era prezentarea unui program (adică de la File, New, Open, Save as, .. tipuri de fluxuri cică.. bla-bla) program cu care întregul judeţ lucrează de câteva luni bune de zile, circumstanţele îmi permit să spun chiar de un an de zile :D .. Toate bune şi frumoase, până în momentul în care reprezentantul statului a început a explica .. nu mie, eu mă scot din ecuaţie, ci unor oameni care au 20 de ani în spate de experienţă, tipurile de probleme (aceleaşi de cel puţin 10 ani, cu care eu mă confrunt doar de vro 4) pe care le pot rezolva cu respectivul program.. şi când spun a explica în acest caz mă refer la desene cu săgetuţe şi haşuri..
Uff ..
Într-un final când prezentarea trece la ceva mai la subiect şi întrebările sunt inerente şi pertinente un reprezentant al oficiului nostru judeţean.. ne ceartă că, "de ce punem întrebări încuietoare" ..adică dom-le ..credeaţi că aţi venit aici chiar să vă lămuriţi unele nedumeriri?..ei!!!! se poate?!?!?! ..hihihi .. Într-un final cineva a reuşit să găsească întrebarea "foarte bună" adică una la care răspunsul era la îndemâna stimabilului nostru prezentator.
Uff ..
Şi aşa a mai trecut o zi.. exagerez, au fost doar vreo 4 ore.. nici asta nu ar fi deranjat aşa tare.. dar iată că la sfârşitul şedinţei .. din dorinţa de a nu lăsa totuşi unele întrebări fără răspuns, mergem să-l mai întrebăm de unele pe stimabilul reprezentant al statului şi constatăm, că .. de fapt întrebările au fost toate înţelese .. dar că domnul era la curent cu vorba ceea că e prost să fi prost, dar nu şi să faci pe prostul când e cazul.. şi că spaţiile goale au fost lăsate aşa în perfectă cunoştiinţă de cauză..
Aşa ..acum că mi-am spus păsul fără a spune prea multe .. mă pot relaxa.. Mâine dimineaţă la 8 juma plecăm spre Muntele Mic.. abia aştept.. aer curat, munte, alb întins de nea.. noi doi şi restul lumii .. I love it!I love it!I love it! ..

Uneori aş vrea să fiu aşa:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu