dormeo

16 ianuarie 2009

.. despre iubire

Am auzit-o mai demult pe Cosmina Pasarin vorbind la Happy hour a lui Maruta de un proiect in care era implicata si anume "Happy Fish" sau "Generatia 3 minute" si azi abia am cautat site-ul sa vad si eu ce e pe acolo.
Mi se pare super interesanta seria filmuletelor "Despre iubire" cu atat mai mult cu cat multe din subiectele de acolo sunt si au fost mereu de actualitate, sunt dezbatute cu dezinvoltura de oameni mai mult sau mai putini obisnuiti, care incearca sa dea raspunsuri prin prisma experientei personale. Multe din problemele dezbatute acolo le-am discutat intre noi si eu si sotul meu inainte de a incepe o relatie si cred ca o trecere prin cea mai mare parte din ele e necesara atunci cand vrei mai mult de o simpla aventura cu omul de langa tine.
Recomand cu caldura:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu