dormeo

18 ianuarie 2009



Sunt o fire uşor de zgândărit, adică multe din lucrurile care poate trec fără a face valuri în viaţa altora, pe mine mă afectează.. Azi am constatat că există şi un remediu şi că deşi e dureros nu sunt singura care a ajuns la concluzia că e soluţia optimă.. Am citit asta in blogul Andreei Remetan care de câtva timp e Andreea Stancu şi .. are perfectă dreptate.În fond ceea ce nu mă doboară, mă întăreşte.. problema e însă că aceste mici necazuri, frustrări .. nu se descarcă printr-un zâmbet.. ci prin discuţii lungi cu partenerul de viaţă, dacă ai noroc.. şi eu am.. so.. what the fuck.. nu e situaţia chiar aşa de rea cum pare.. atâta timp cât există în viaţa ta un sprijin, un reper .. vorba celor de la The Beatles "LET it be"
M-am luat cu altele şi nu am apucat să mă laud de cât de frumos a fost la munte.. exceptând "cel mai lung telescaun din Europa" ..unde am cam dârdâit .. dar şi acolo a fost frumos.. molizii acoperiţi de zăpadă şi aerul paşnic, mistic chiar au compensat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu