dormeo

05 iunie 2009

The Elegy



Mi-a placut foarte mult si e trist ca in general invatam din greselile proprii, ca orgoliul si indoielile sunt in multe situatii produse de prim impuls ale inimii, ca intr-o relatie uneori nu investim tot ce am putea din cauza celor doua amintite mai sus, ca uneori gura lumii se aude mai tare, inainte chiar de a vorbi, decat glasul sinelui, ca uneori singuratatea si munca pot deveni un paravan in fata emotiilor si a dialogului interior ..
si din experienta proprie, dar si din a altora am invatat ca ar mai fi multe de spus..
Ce-mi place sa-mi las gandurile in suspans (..) :)
hmhmhm, filmul asta mi-a reamintit cat de important e sa constientizez ceea ce traiesc si sa acord importanta cuvenita oamenilor, cu bune si cu rele asa cum ii intalnesc zi de zi..
Si asa inca un film a intrat in top, al meu top :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu