dormeo

14 iulie 2010

de cand m-am mutat pe facebook.. n-am mai dat pe aici ..
intretimp au venit caldurile si se simte un aer de vacanta, o vacanta furata.. pe care chiar si asa, o simt pe fuga, lipsita de certitudine..
next week-end ne-am propus sa mergem la targul de fete de pe muntele gaina.. nu ma vinde :P .. nici nu devine nimeni bigam.. ne reintoarcem doar la radacini.. la ale mele mai exact..
azi m-am intristat.. un om ale carui melodii au fost primele ce le-am fredonat a murit, s-a sinucis..si-a luat viata desi stia ca lasa in urma lui un copilas, un copilas caruia ii fura momente nepretuite, un copilas care nu va apuca sa o cunoasca..
trist.. cumplit de trist, cumplit de trist ca exista multi oameni singuri.. singuri in 2, singuri in sanul familiei, singuri printre prieteni .. cumplit
zi de zi.. ma simt norocoasa.. nu am o viata colorata in roz, dar culorile sunt vii si prietenoase.. ma uit in jur si reusesc sa le gasesc frumusetea chiar daca cerul e innorat.. pentru ca sunt langa tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu