dormeo

08 mai 2010

No regrets

Nedumerire..
Ce se intampla cand un om pe care vrei sa-l consideri prieten, a trecut prin nenumarate momente penibile si e reticent poate si nu reuseste sa vada simplitatea gestului?
Ce se intampla cand un om
pe care vrei sa-l consideri prieten, la cel mai mic semn de intrebare, in loc sa plece de la premisa nevinovatiei, iti intoarce spatele?
Ce se intampla cand un om pe care vrei sa-l consideri prieten, te face sa realizezi ca incercarea de a-l vedea intr-o lumina calda, e inutila?
Ce se intampla cand un om pe care vrei sa-l consideri prieten, nu suporta adevarul venit de la tine, desi in adancul sufletului si in rarele momente de autosinceritate il recunoaste de fata cu tine?
Ce se intampla cand un om pe care vrei sa-l consideri prieten, da dovada de ipocrizie?
Ce se intampla cand un om pe care vrei sa-l consideri prieten..
Eu una am invatat sa plec, sa intorc spatele si sa-mi vad de viata.. Imi pare rau daca asta doare, dar ca sa procedez altfel ar trebui ca persoana respectiva sa ocupe un loc foarte important in viata mea, ori de inca nu mi-a devenit apropiat, nu e cazul..
Nu pot spune ca sunt trista, doar dezamagita.
Asta e, simteam nevoia sa-mi amintesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu