dormeo

16 aprilie 2010

Top 9 coafuri de strada - Usor de realizat atunci cand esti grabita!

Top 9 coafuri de strada - Usor de realizat atunci cand esti grabita!

contrar asteptarilor nu vreau sa fac reclama dar, intrucat nu stiu cum exact, am ajuns abonata, mi-a sarit in ochi articolul linkuit mai sus si am intrat si eu sa vad aceste coafuri de top realizate in pripa; precizez ca posed o podoaba capilara destul de bogata ce necesita in mod normal o interventie inainte de iesirea din casa ..
prima impresie a fost buna, dar a urmat o nedumerire, cum poti spune ca sunt coafuri de strada, usor de realizat, cand majoritatea pozelor sunt de le evenimente, prilej cu care vedetele cheltuie sume cu multe zerouri in coada pentru acel look aparent neingrijit..
am luat cateva la intamplare si am avut curiozitatea de a identifica preilejul cu care a fost facuta poza respectiva, astfel:

Kim Kardashian At The Leather And Lace Super Bowl Party

Victoria's secret Fashion Show AfterParty (19 Nov) 2009 Doutzen Kroes

Bafta night beauties our red carpet winners on the fashion front Carrey Mulligan


.. mi se pare aiurea sa dai titlul articolului "Top 9 coafuri de strada - Usor de realizat atunci cand esti grabita!" si sa pui astfel de poze, adica ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place dar stick to the point frate' pune poze cu vedete daca vrei, coafate, dar in tinuta de strada, sau in drum spre eveniment, sigur gasesti macar cateva decente..
parerea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu