dormeo

02 ianuarie 2010

Un film pe care l-am vazut de doua ori si nu-mi displace ideea de a-l revedea.Are dialoguri interesante, personajele sunt bine conturate si pe mine cel putin au reusit sa ma induca in eroare. Distributia mi se pare excelenta, actorilor li se potrivesc rolurile ca o manusa si reusesc sa insufle personajelor necesarul pentru a fi credibile. Nu am descris un film de foarte mult timp si poate nu reusesc sa starnesc curiozitatea de a-l vedea nimanui, sper insa ca trailerul sa o faca.E categoric my kind of movie, cum ar zice cineva ;)



si legat de dialoguri mi-a placut o fraza teribil si mi-a ramasa intiparita in memorie intrucat simt ca ar descrie relatiile unor amici:
"stiu ca intr-un fel nevoia ta de detasare va repara nevoia mea de atasare"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu