dormeo

29 ianuarie 2009

Ieri a fost una din zilele alea, în care .. cel mai bun lucru pe care l-aş putea face ar fi să mă bag în pat şi să dorm, să nu pun mâna pe nimic.Spun asta pentru că, în zile precum cea de ieri reuşesc să sparg, să distrug cam toate obiectele pe care pun mâna..şi cum ziceam.. ieri a fost una din zilele alea..
Nu intru în detalii, dar ideea e că nu mi-am luat precauţii şi am reuşit să sparg unul din bolurile pereche pe care le adusese sotziorul meu cu el.Ceea ce e mai interesant e ceea ce mi-a povestit el ulterior şi anume că respectivele boluri le luase cu mulţi ani în urmă, mai bine de opt, când având o prietenă îşi dorea o relaţie mai serioasă cu ea.Din fericire pentru amândoi şi pentru el şi pentru ea, (ea acum este căsătorită, are doi copii şi o viaţă de familie fericită, vorbim pe mess uneori de aceea ştiu sigur :) ) nu a fost să fie şi bolurile nu au mai ajuns la destinaţie. Povestindu-i lui iubi ce am făcut.. cum am reuşit să sparg unul din boluri, m-a surprins să aflu că el se gândea demult că acele boluri ar fi trebuit să le lase în urmă deoarece reprezentau o perioadă încheiată din viaţa lui.. :)
Ca să vezi.. nu ştiu dacă mi-am exprimat convingerea aici până acum, că toate se întâmplă cu un motiv.. dar asta şi aşa e.. toate se întâmplă cu un motiv şi deşi el nu ni se dezvăluie pe loc.. treptat lucrurile se lămuresc :)
Fuck it , nu vreau să fiu patetică, dar ţinând cont că ăsta ar fi locul meu de aberat îmi asum acest risc, so .. Te iubesc soţiorul meu, nu mă satur să-ţi spun asta şi hmhm .. am avut un înger păzitor atunci când ne-am găsit
Hihihihi .. ar trebui să punem lumânările alea la biserică de mulţumire celor ce au inventat DC++, netul, PC-ul, profesiei noastre şi tuturor elementelor ce au favorizat întâlnirea noastră ..
uff .. e 3.24 şi a mai trecut o zi împreună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu