dormeo

04 ianuarie 2009

Hmhmhm .. iată-mă în faţa tastaturii, cu toată noaptea înaintea mea .. cu ţigara într-o mână, cafeaua în alta şi cu gândurile împrăştiate..
Imaginea asta are denumirea "hapiness is a child's smile" şi sunt întrutotul de acord. Mi-am pus de multe ori întrebarea "ce e fericirea" şi cred că am făcut-o pentru că simţeam că nu o trăiesc. Acum ştiu că dacă sufletul mi-e împăcat
şi ochii îmi zâmbesc când te văd iar trăsăturile mi se destind e pentru că mă faci fericită. E plăcut să ştiu că-ţi pot spune orice dar şi că nu avem nevoie întotdeauna de cuvinte pentru a ne înţelege. E plăcut să mă uit la tine şi să văd în ochii tăi imaginea viitorilor noştri copii, trup şi suflet din trupul şi sufletul nostru..
Hmhmhm.. cred că tot cea ce se întâmplă, se întâmplă cu un motiv, cred asta de când ne-am găsit .. şi mă bucur că toate s-au întâmplat atât de firesc şi de natural şi că acum formăm un cămin, o familie. Absenţa ta, zilele astea deşi o înţeleg mă întristează. Îmi face plăcere ca auzindu-ţi vocea la telefon să întrezăresc un zâmbet, o privire care pentru mine are atâtea înţelesuri..
Mi-e dor de tine, şi abia aştept să ne revedem ..
E plăcut să simt, că deşi eşti departe .. esenţa a ceea ce suntem .. acel "NOI" nu se pierde, e o căldură plăcută.. e o senzaţie de complicitate .. în doi care ne uneşte.
Te aştept cu drag soţiorul meu să te întorci şi deşi nu m-am hotărât dacă vei citi aceste rânduri ştiind că-ţi sunt dedicate.. ele îţi sunt .. atât ele cât şi următoarea piesă:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu